torsdag 28 augusti 2008

Jag har blivit utmanad av Sannstick

Varsågoda här kommer mina svar i utmaningen:

5 saker som finns på min "att göra lista idag"

1. Följa med min dotter A till sjukhuset
2. Posta en sjal till min syster som fyller 40 år på lördag
3. Sy klart en aktivitets filt till nya kusinen J som ska få den på sitt "Välkommen till världen"
kalas
4. Hämta Skrutten på dagis
5. Sticka på mina lila halvvantar

Vad gjorde jag för 10 år sedan?

Precis startat upp höstterminen som textillärare och bodde i Arboga

Ställen som jag bott på.

1. Husby-Långhundra
2. Länna
3. Bälinge
4. Uppsala
5. Umeå
6. Arboga
7. Taberg
8. Holmsund

5 saker jag skulle göra om jag var biljonär?

1. Bygga ut huset
2. Se till att mina nära och kära skulle vara ekonomiskt oberoende
3. Skaffa mig en fadderfamilj
4. Uppmuntra min man att gå ner i arbetstid så att han fick mer tid med barnen
5. Låta min garanbutik växa till Sveriges största både i storlek och sortiment!



Nu är jag mycket trotsig - inspirerad av min 2- åring.... och låter inte den här utmaningen gå vidare, utan den som läser detta och känner sig manad får gärna ta över den.

Inga kommentarer: