måndag 29 september 2008

Stickcafé

I fredags var det dags för stickcafé igen - första gången som jag kom ihåg att ta med kameran!
Trevligt hade vi, vi stickade och fikade.

På stickfronten är det för mycket på gång nu - A satt i soffan och sa: mamma härifrån ser jag 7 påbörjade stickningar.
Jag var glad över att hon inte tittade i min stickväska - där ligger två till.

Jag vill ju ha en TV stickning, några som funkar på stickcafé, någon spetsstickning som kräver koncentration och så kanske någon stickning för att prova ett nytt garn- är det här bara undanflykter för att jag tycker att det är roligast att börja på nya stickningar???

1 kommentar:

Katarina Nimrodsson sa...

Hej
Blev så glad när jag så att det skall börja med stickkafe här i umeå Har inte vetat att det har funnits för än nu Synd att jag skall till sundsvall på hundutställning den 11-12 okt Men sen skall jag försöka att komma om det är ok att bara dyka upp eller måste man anmäla sig först

tacksam för svar

Katarina Nimrodsson